Wednesday, January 02, 2013

Adakah Apple sedang menguji iPhone 6 sekarang?

10:32 AM

Sekarang ni ada berita yang mengatakan bahawa Apple sedang membangunkan iPhone baru, dan versi baru IOS, tetapi hari ini ada pihak mendakwa telah melihat bukti pertama telefon dan IOS baru dari Apple. Menurut dakwaan seorang pembangun IOS, alat yang dinamakan "iPhone 6,1" yang digerakkan oleh IOS 7 telah membuat permintaan dari alamat IP di dalam kampus Apple Cupertino sendiri.


SEKARANG MUNGKIN ADALAH MASA YANG BAIK UNTUK UJIAN IPHONE BARU

Mungkinkah sebuah syarikat yang kononnya sangat berahsia yang berpura-pura sedang membangunkan sebuah iPhone baru atau mungkin juga wujudnya seseorang yang menipu alamat IP Apple dan IOS sekadar untuk bersuka-suka. Atau, ia mungkin juga boleh menjadi satu kebenaran bahawa iPhone baru sedang giat diuji oleh Apple sekarang, syarikat yang sentiasa mengeluarkan produk baru yang inovatif saban tahun. Dan pada tahun 2010, apabila Apple menjemput wartawan di dalam makmal pembangunan, kita belajar bahawa setiap produk baru baru akan diuji selama beberapa tahun sebelum ianya sedia untuk ditunjukkan kepada orang ramai.


Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

 

© 2013 CyBerTeChWeb - Technology & Gadget Guide. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top